Kontakt oss

Kontakt oss

kopvillkor-sv

WAREHOUSE MOVE CHIQUELLE 📦

DELIVERY TIME: All orders received after 07:00 on Thursday 26 December are expected to be shipped out from January 7, 2020. We thank you for your patience!

RETURNS: Due to Chiquelle's warehouse move all returns received after the 19th of December will be handled and processed during the first week(s) of January with a 2-3 weeks delay unfortunately. We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

Unfortunately, during our stock move, we are unable to register your return. We will process it as soon as the system allows us.

Please contact Klarna if you need help with extending your Klarna payment time.

EXCHANGES: Due to Chiquelle’s warehouse move all exchanges coming in after the 19th of December will not be handled before the 10th of January. Please place a new order with your new size or color and we will refund the shipping costs and handle your returned package with your exchange as a return. (2-3 weeks delay). We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

-

Velkommen til Chiquelle's kundeservice!

CHIQUELLE HQ NOTE:


Vi er her for å hjelpe deg døgnet rundt. Nedenfor finner du de vanligste spørsmålene vi får inn hos Chiquelles kundeservice. Du er velkommen til å sende oss en e-post hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt.

Looking for a collaboration? Please e-mail us at collaborations@chiquelle.com. We are receiving many requests daily and will try to answer you once a cooperation would be relevant. Thank you!

1. KAN JEG RETURNERE EN VARE? OG HVORDAN?

Ja, selvfølgelig! Under Forbrukerkjøpsloven kan du returnere bestillingen din når som helst innen 14 dager. Varene må sendes tilbake til vårt lager i god stand (ubrukte og uvaskede), i sin opprinnelige tilstand med alle lapper og merker, inkludert eventuelle Chiquelle-hangtags, påfestet og godt pakket inn. Refusjoner vil bli behandlet innen ca. 5-10 virkedager etter at vi har mottatt returvaren. Vennligst fyll inn returskjemaet du fikk i pakken din, bruk returetiketten (klistremerke) og lim det på pakken din når du sender den tilbake.

2. SENDER DERE TIL MITT LAND? LEVERINGSTID? FRAKTKOSTNADER?

Ja, det gjør vi! Vi leverer over hele verden og til ditt land også! Leveringstid til Norge er omtrent 2-5 virkedager med Bring. Fraktkostnaden er 59 NOK. Ordrer sendes innen 2 virkedager etter kjøpet. Ordrer sendes ikke i helger eller på helligdager.

3. MÅ JEG BETALE INTERNASJONALE AVGIFTER OG TOLL?

WE SHIP CUSTOMS FREE TO NORWAY. NO IMPORT DUTIES (TOLL) OR FEE’S FOR OUR CUSTOMERS.

JEG ER HELT FORELSKET I EN VARE SOM IKKE FINNES PÅ LAGER LENGER!

HVOR ER ORDREBEKREFTELSEN MIN?

HVOR MYE KOSTER FORSENDELSEN?

KAN JEG ENDRE ELLER AVBRYTE EN BESTILLING?

ORDREN MIN VIL IKKE GÅ IGJENNOM. HVA BURDE JEG GJØRE?

JEG LA NETTOPP INN EN BESTILLING. KAN JEG LEGGE TIL EN NY VARE ETTERPÅ?

HVOR LANG TID TAR DET Å BEHANDLE RETURNERINGEN MIN?

NÅR VIL BESTILLINGEN MIN BLI SENDT UT?

MÅ JEG BETALE INTERNASJONALE AVGIFTER OG TOLL?

SENDER DERE TIL MITT LAND? OG HVA ER LEVERINGSTIDEN?

KAN JEG RETURNERE EN VARE? OG HVORDAN?

JEG HAR FÅTT ET CHIQUELLE GAVEKORT. HVORDAN BRUKER JEG DET?

HAR DERE NOEN FORHANDLERE ELLER TILLATER DERE VIDERESALG?

HAR DERE NOE FYSISKE BUTIKKER?