Kontakt oss

Kontakt oss

Vi er her for å hjelpe deg døgnet rundt. Nedenfor finner du de vanligste spørsmålene vi får inn hos Chiquelles kundeservice. Du er velkommen til å sende oss en e-post hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt.

1. Må jeg betale avgifter og toll? 📦

Når du bestiller fra oss (Chiquelle.no), ta vi oss av alle ekstrakostnader som for eksempel toll og avgifter.

2. Kan jeg returnere en vare? Og hvordan? 

Ja, selvfølgelig! Under Forbrukerkjøpsloven kan du returnere bestillingen din når som helst innen 14 dager. Varene må sendes tilbake til vårt lager i god stand (ubrukte og uvaskede), i sin opprinnelige tilstand med alle lapper og merker, inkludert eventuelle Chiquelle-hangtags, påfestet og godt pakket inn. Klikk her.

3. Sender dere til mitt land? Leveringstid? Fraktkostnader?

Ja, det gjør vi! Vi leverer over hele verden og til ditt land også! Leveringstid til Norge er omtrent 2-5 virkedager med Bring. Fraktkostnaden er 59,90 NOK. Ordrer sendes innen 2 virkedager etter kjøpet. Ordrer sendes ikke i helger eller på helligdager.

4. Hvor mye koster forsendelsen? 

Fraktkostnader til Norge er 59,90 NOK (levering er innen 2-5 virkedager med Bring Norge).

5. Kan jeg bytte en vare?

Dessverre kan ikke systemet vårt gjennomføre bytter, bare returer og refusjoner. Du er imidlertid hjertelig velkommen til å returnere varen du ikke ønsker å beholde, motta full refusjon og legge inn en ny bestilling på varen du vil ha i stedet.

6. Kan jeg endre eller avbryte en bestilling?

Vi kan dessverre ikke gjøre endringer eller avbestille ordrer som allerede eksisterer. Årsaken er at vi behandler bestillinger samme dag som de legges inn.

7. Jeg trenger en returetikett? 

Klikk her: (https://returns.chiquelle.com)

8. Jeg la nettopp inn en bestilling. Kan jeg legge til en ny vare etterpå? 

Dessverre kan vi ikke legge til elementer i en eksisterende ordre på Chiquelle.no. Vennligst legg inn en ny bestilling for varen og kontakt oss. Vi vil gjerne redusere fraktkostnadene dine for den andre bestillingen hvis den ble utført innen noen få timer etter den opprinnelige bestillingen.

9. Jeg er helt forelsket i en vare som ikke finnes på lager lenger? 

Nye varer kan selges ut veldig raskt, men vi kan få inn flere snart. Når et produkt er utsolgt, kan du skrive deg opp for et produkt på produktsiden. Skriv inn ditt navn og din e-postadresse og klikk på ''send''. Så enkelt er det. Du vil få en e-post når varen er tilbake på lager.

10. Hvor lang tid tar det å behandle returneringen min? 

Når vi har mottatt pakken din, blir tilbakebetalingen din behandlet innen 14 virkedager. Du vil bli varslet via e-post når den er gjennomført.

11. Når vil bestillingen min ble sendt ut? 

De fleste bestillinger vil bli sendt ut innen 2 virkedager etter kjøpet. Bestillinger sendes ikke i helger eller på helligdager. 

12. Har dere noe fysiske butikker?

Vi har dessverre ingen fysiske butikker, men vi er en nettbutikk, og det betyr at du kan handle på www.chiquelle.no 24 timer i døgnet, 7 dager i uken fra hvor som helst i hele verden.

13. Hvor er ordrebekreftelsen min? 

Så snart du bestiller, vil du motta en ordrebekreftelse på e-postadressen du skrev inn da du bestilte. Hvis du av en eller annen grunn ikke mottok en slik e-post, vennligst sjekk søppelposten din eller kontakt vår kundeservice.

*

📩 Need help? 

No worries, that's why we're here!